19 Mayıs 2011 Perşembe

Bilgi Mayfest 2011


Okulumun her sene düzenlediği, ve bu sene 10-11-12 Mayıs'ta gerçekleşen Bilgi Mayfest hakkında biraz yorum yapmak istiyorum. Bu sene Kenan Doğulu, Sıla ve Hayko Cepkin'i sahneye çıkaran Bilgi (Öğrenci Birliği), birtakım şeyleri yanlış yapmış ne yazık ki.

Herşey iyi hoş. Birinci ve ikinci gün gayet güzel, öğrenciler ve onların arkadaşları eğlenmek, birşeyler içmek için okula toplaşmış. Envayi çeşit aktivite ve oyun alanları kurulmuş. 20 Mayıs'ta Kanyon'da düzenlenecek olan Teoman konseriyle birlikte şampiyonun belirleneceği Kanyon Go Racer yarışmasının pisti Bilgi'de kuruldu ve yarı-finalistler belirlendi. Bendeniz de yarışmaya katıldım, amma velakin elemeyi geçemedim. Eğlenceliydi vesselam. Bir de "Lila" sponsorluğunda sumo güreşi oyunu vardı. Sevgili sınıf arkadaşım Sera ile kapıştık. İşte fotoğraflar :)






Festivalin ilk günü mor-sarı renkli bir vinç gördüm E-1'in önünde. Bir de baktım ki o vince bağlı bir mekanizma yukarıya doğru çıkıyor asansör misali. İçinde de iki kişi. Dedim siz ne ayaksınız? Dedi bungee-jumping ekibiyiz. Acayip ilgimi çekti ve bir ara ciddi ciddi yapmayı düşündüm. Gel gör ki, yanımda 75 TL yoktu. İmrene imrene bakmakla kaldım atlayanlara, bungee bungee zıplayanlara...

İlk iki gün sahneye çıkan gruplar ise amatör gruplar ya da DJ'lerdi. Vasattan halliceydiler. Çok beğenmedim. Ama zaten kimsenin umrunda da değildi gruplar, çünkü herkes elinde birası, çimenlerdeki yastıklarda takılmasına bakıyordu. İkinci gün de, Fashion Show ve Party Crash varmış, ben orada değildim o esnada dolayısıyla izleyemedim. Fakat genel olarak izlenimler iyiydi.

Gelelim büyük konserin olduğu 12 Mayıs Perşembe akşamına. Santralistanbul'a 18:00 gibi giriş yaptım. Müthiş bir hazırlık vardı. Konseri beklerken Otto'da bir bira içelim dedik, tam oturmak üzereyken Hayko'nun sesini duydum. Tövbe tanrıma. O adam o sesi neresiyle, nasıl çıkarıyor? "Wwwwoooooo" diyerekten iki üç kez anırmak suretiyle böğürdü. Etrafta ne kadar Hayko Cepkin baskılı t-shirt giyen, gözlerine saçma sapan kalem çeken ve tabii ki siyah giyinen genç varsa konser alanına koşuşturmaya başladı. Bu böğürme boşa gitmemeli, gitmesin, yazık olur derim. Adam orada bi' tarafını yırtarken bizim öyle oturup geyik yapmamız hiç de adil değil. Her neyse... Hayko sahneden inene kadar konser alanına girmedim. Dışardan sesleri duyuyordum ve bittiğinde huzura ermiş kadar oldum. Saat 20:00 olduğunda Sıla sahne alacaktı. Kapıya doğru gittim, bir de ne göreyim... Hezimet! Binlerce insan küçücük kapıdan girmeye çalışıyor. Yahu koskoca otopark alanını konser alanına çevirmişsiniz. E, bir zahmet şu kapıları 2 tane değilde 5 tane yapsaydınız da ezilmeseydik girerken. Kısacası konser alanına giriş sistemi sınıfta kaldı. 

Sıla için ayrı bir paragrafa geçiyorum. O buna değer. Muazzam sesi var kadının Allah için, şarkıları da güzel. Fakat, üniversite şenliğine geldiğini unutmuş olmalı ki, çok fazla slow parça seslendirdi. Kanımız kaynıyor, hoplamak zıplamak, eğlenmek istiyoruz. Tersine, Sıla'nın şarkılarıyla biraz hüzünlendik. Neyse ama yine de çok güzeldi.

Kenan Doğulu, yine aynı Kenan Doğulu. 2 sene önce Kuruçeşme'de bir konserine gitmiştim. Zerre değişiklik yok. Repertuarda da, sahnede de... Tabii bu Kenan'ın sahnesinin kusursuz olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Her zaman, her koşulda eğlendiriyor adam. Hakkını veriyor yani. Enerjisi mükemmel.

Mayfest notlarım bunlardır.

Saygılarrrr!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder